Overlegruimte

Ontwerp een prettige werkomgeving 

Fit for the Future

Bekijk hoe wij jou helpen

25 jaar strategie ervaring

In advies, ontwerp & projectmanagement

Team van specialisten

Vastgoed, bouw & inrichting

Contract management

Inkoop & realisatie

De stap naar een prettige werkomgeving, die voor je werkt.

Met een helder projectplan, worden alle stappen richting de gewenste uitkomsten integraal in kaart gebracht, zodat u vooraf een goed overzicht heeft van de activiteiten en hun onderlinge samenhang. Een goede voorbereiding is het halve werk.

Het inrichtingsproces begint met de keuze van een kantoorlocatie. Zaken als bereikbaarheid, technische prestaties, uitstraling en exploitatiekosten worden door WIAR in kaart gebracht middels een marktinventarisatie. Op basis hiervan wordt de besluitvormingsanalye of de keuze blijven of vertrekken uit het huidige kantoorpand voorbereid op basis van relevante criteria.

Zodra het Project is gedefinitieerd wordt de projectorganisatie met de benodigde specialisme opgestart. WIAR stelt hiervoor een structuur voor met een projectgroep en afhankelijk van de grootte van het project een stuurgroep. Inhoudelijk zorgen werkgroepen voor het aanleveren van de voor het project benodigde informatie.
Social Hybrid Space

Al 25 jaar helpen wij bedrijven hun kantoorruimtes te optimaliseren

  • Ontmoeten
  • Samenwerken
  • Concentreren
  • Leren & groeien
  • Ontspannen
Productivity

“Changing our organisation resulted in high productivity and lower costs.


WIAR designed and executed the interior of our HQ without any downtime.”

Mr. Marko van Viersen

General Manager

Facility Services USG People

Onafhankelijk

“We consulted WIAR to move our Dutch Office because they are an independent service firm. WIAR designed, tendered and coordinated the full project. Using recycled materials and receiving lots of donations from WIAR and participating suppliers made a huge success”.

Mrs. Margot Ende-van den Broek

Managing Director

SOS Children’s Village

Betrokkenheid

“Als coöperatie hechten wij veel waarde aan een prettige werkomgeving voor onze medewerkers zonder kosten en efficiency uit het oog te verliezen.


De enorme betrokkenheid en professionaliteit van WIAR heeft een fantastisch resultaat opgeleverd.”

Bas van Twillert

Directeur DAK

Waarmee wij helpen tijdens ontwerp traject

Een gewenste inrichting

Samenwerken

Eisen in kaart brengen

Schets ontwerpen

Aanbesteden & opdragen

Volledige begeleiding

Werk perspectief

Interne werkprocessen

Proces flow 

Financieel perspectief 

Kostenreductie

Werkomgeving perspectief

Organisatie ontwikkeling

Werkplek Design

  • WIAR kan deze ontwerp- en voorbereidingsfase volledig voor u begeleiden
  • Ervoor zorgen dat de aspecten tijd, geld, informatie, communicatie en kwaliteit volledig beheerst worden. "No secrets & no surprises".
  • Zo heeft u tijd om u te kunnen richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.
  • Tijdens de hele uitvoeringsfase bewaakt WIAR voor u de financiën, de kwaliteit en de voortgang van het werk.

Vrijblijvend strategie gesprek over 

Workplace Performance

Modules welke wij meenemen in de Workplace Design Optimalisatie 

Programma van Eisen

Een duidelijk Programma van Eisen, kwaliteitsbeschrijvingen, overall planning met heldere beslismomenten, inrichting van de projectorganisatie & communicatieplan, raming van de investeringskosten en exploitatielasten.

Dit zijn slechts een paar voorbeelden van onderdelen, welke voorafgaand aan uw project goed gedefinieerd moeten worden om uw project een goede start te geven.

Doelstellingen

Met een helder projectplan, worden alle stappen richting de gewenste uitkomsten integraal in kaart gebracht, zodat u vooraf een goed overzicht heeft van de activiteiten en hun onderlinge samenhang. Een goede voorbereiding is het halve werk.

Het inrichtingsproces begint met de keuze van een kantoorlocatie. Zaken als bereikbaarheid, technische prestaties, uitstraling en exploitatiekosten worden door WIAR in kaart gebracht middels een marktinventarisatie. Op basis hiervan wordt de besluitvormingsanalye of de keuze blijven of vertrekken uit het huidige kantoorpand voorbereid op basis van relevante criteria.

Aanpak

Om ervoor te zorgen dat u de gewenste inrichting krijgt, brengen wij samen met u de eisen en wensen in kaart. Hiermee kan een (interieur)architect vervolgens een schetsontwerp maken voor de indeling en het interieur. Nadat het ontwerp is afgerond en goedgekeurd door de opdrachtgever, kunnen de verschillende onderdelen van het interieurontwerp worden aanbesteed en opgedragen aan leveranciers
en aannemers. WIAR kan deze ontwerp- en voorbereidingsfase volledig voor u begeleiden en ervoor zorgen dat de aspecten tijd, geld, informatie, communicatie en kwaliteit volledig beheerst worden. Zo heeft u tijd om u te kunnen richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.

Overige modules

  • In kaart brengen eisen, wensen en aandachtspunten
  • Concept ontwikkeling 
  • 3D Design & Virtuele rondleidingen door uw nieuwe kantoor / werkomgeving

+ Extra vaardigheden
welke wij kunnen toepassen in het proces

  • Begeleiding aanhuur
  • Marktinventarisatie
  • Kostenmodel
  • Servicekosten Scan
  • MVO Quickscan
  • NEN 2580
  • Archiveringscan

Strategie & design voor directe optimalisatie

Optimaliseer jouw werkplek & prestaties naar de huisstijl van je bedrijf

Risicodragend Project Management garantie

Wij garanderen met de Design/Build formule dat uw project voor een vaste prijs, op tijd en conform de overeengekomen kwaliteitsverwachtingen naar tevredenheid wordt opgeleverd.